Hur nöjd som hellst,

:D:D:D:D
I dag har jag pressat hela degen?! Inte bra.
Skrivit lite bok recension också men inte mycket, inte ett dugg bra Anna-Maja.
Bråkade med Emmy i dag i gen, blev så jävla irriterad. Kunde seriöst smällt till henne!
Men nu så är det bra i gen, i morgon kanske jag pappa och John ska till täby och handla vinter jacka.
Ska försöka lura på mig ett pra skor också !:D
Juste, jag är inte hur nöjd som hellst för Engelska provet, fick VG.. 49/52, okej det är bra men inte jätte.
Jag tänker inte säga varför jag är nöjd, hihi hemlis ! :)
Vi har HK-prov på tisdag, plugga sönder till de.
Mamma och Rut ä ju i Spanien, och nu känner jag hur avund sjuk jag egentligen är !
Skulle kunna göra allt för att få åka utomlands just nu! Bar tagga till sommarlovet då my och jag ska till Malta i sommar på språk resa!! :D
Men nu ska jag se Robin son, puss.! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0