Emmy is the best so fuck the rest.

Hejsan, pratar med Emmy i skype nu, det är skitkul! <3
Ömm, har inget att skriva? Gårdagen var super och jag borde verkligen sova nu.
Fick sova på golvet i natt för att Vickis tog HELA min madrass, tack lixom?! 
Haha, men hon är skit söt så det gör inget.
Men det ägde i alla fall, standard var hur sociala som helst för ovanlighetens skull! :D
Haha, i dag på HK;n så bakade VIckis och jag tillsammans. BULLAR!
Men våran deg hamnade i vattnet som va i disk kon?! hhahahahaha, jag doooog !
Började typ gråta, hahahaha, så otroligt kul! VI gjorde mega stor så dom vart helt degiga så nu kommer jag aldrig kunna äta bullar igen, mår illa bara jag tänker på de?! :o
Nu är ***** galen på mig.. blä. kanske var lite dumt gjort av mig, men klumpig som jag är..
Aja ska gå nu, puss.
som ni märker har Emmy ändrat rubriken, o det stämmer faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0