INGEN RUBRIK

Hejsan, Jag och Frida kanske ska sova hos Melina & Frida A i morgon?
Men vet inte eftersom hennes mamma inte kommit hem än. HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det går.
Saknar filurerna sååååååå mycket!
Var på marknaden i går, va sådär. Haha skulle gå med Frida & Michelle men vi åt hela tiden så han typ aldrig va med dom. SKITLEDSEN! :'(
Aja, i morgon har vi Engelska prov och jag är skit nervös ! Kommer få IG ------ ! :(
När jag kom hem efter skolan skar jag mig på kniven! Svin ont.
Hömm, har typ inget mer att skriva.. Eller jo att Emmy och jag kanske skulle till Täby i morgon men det blir antagligen inte av. Sen har jag typ inga pengar.
Sen så måsta jag säga att jag ger en stor jävla DISS kbry. Jag vet att jag skriver det själv.
Men jag är i alla fall o seriös. Älmsta typ pressar det, jag spyyyyyyyr! :oo
Haha, jajajaajjjjajajjaja. Ska plugga lite till så jag får G i alla fall :$
KOMMER ALDRIG GÅ!
Nu blir det bara drygt, ska gå nu. PUSS! ♥
Big löööv !
Söt tjej, host.
Lite bilder i alla fall (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0